Tabăra

Am fost în tabără, fără mămăliga cea de toate zilele :D sau fără plăcinte, cu gândul de a slăbi, dar m-am îngrăşat. Deci, nu e indicat să mergeți cu gânduri de slăbire în Maramureș! Vă vom îndopa ...
Da, tabăra
Mi-a fost greu prima dată când m-am văzut printre străini, printre tot felul de oameni. Majoritatea erau adulți și gândul ăsta mă ducea departe, undeva unde toți adulții erau sclavi, munceau fără stop. Dar a fost frumos! Que puedo decir, dar totuș, în adultsland era dificil. Erau și copiii cu care mă înțelegeam, dar nu o să le pomenesc numele aici. #Adultsland , o lume de adulți care făceau glume ciudate și care mă făceau să simt că îmi vine să îi bat pe toți în unele momente. Greu în adultsland. A fost frumos, nu o să vă spun tot deoarece sunt în limită de timp. PAPA! NE MAI ÎNTÂLNIM!

Comentarii

Postări populare de pe acest blog

Cum se gătesc plăcintele?

despacito, doar de la cap la coadă, adică backwards.